Kalite Politikası

 

   

 

 
• TS EN ISO/IEC 17025 Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yeterliliği için Genel Şartlar Standardına ve alanındaki iyi mesleki uygulamalara uygun olarak, deneyimli kadrosu ve son teknoloji ürünü altyapısıyla müşteri memnuniyetini ve kaliteyi en önemli prensip olarak kabul etmek ve buna uygun hizmet vermek,

 

Tarafsızlık, eşitlik, dürüstlük ilkeleriyle müşterilerimize ait gizli bilgilerin ve tescilli hakların korunmasını, analiz sonuçlarının güvenli bir şekilde muhafaza edilmesi ve gönderilmesinin güvence altına alınmasını, müşteri memnuniyetinin ve verilen hizmetin kalitesinin arttırılmasını sağlamak,

 
Tüm personelin yönetim sistemini benimsemesini, uygulamasını ve katkıda bulunmasını sağlamak,
 
Müşterilerine Ulusal ve/veya Uluslararası geçerli metotlarla hizmet sunmak ve bu metotları laboratuvarında valide ederek kullanmak, böylece müşterilerine en doğru ve en kesin sonuçları vermek,

 

• İç ve dış kalite kontrol çalışmaları ile sürekli olarak metotların kontrolünü sağlamak,

 

Yönetim sisteminin ve verilen hizmetin sürekli izlenmesi, Yönetimin Gözden Geçirmesi Toplantıları, Yıllık Hedeflerin belirlenmesi ile sürekli iyileştirme mekanizmasının işlerliğini sağlamak.